Συχνές ερωτήσεις

  • Είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού για να γίνει μία παραγγελία;

    Όχι δεν είναι απαραίτητο, καθώς μετά την επιλογή του προϊόντος που επιθυμείτε μπορείτε να επιλέξετε αγορά ως επισκέπτης

  • Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μία παραγγελία;

    Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την υποβολή την παραγγελίας σας είναι τα εξής:


    Για αποστολή λουλουδιών εντός Αττικής:

    • Επιλέγετε στο αρχικό μενού την καρτέλα Προϊόντα
    • Επιλέγετε το είδος που επιθυμείτε να στείλετε
    • Επιλέγετε τους κωδικούς (ένα ή περισσότερους) που σας ενδιαφέρουν και επιλέγετε προσθήκη στο καλάθι
    • Επιλέγετε το καλάθι που βρίσκεται στο δεξί επάνω μέρος της οθόνης
    • Επιλέγετε είτε να δείτε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει (ΚΑΛΑΘΙ)  είτε κατευθείαν την αγορά τους (ΑΓΟΡΑ)

    Αν επιλέξετε ΚΑΛΑΘΙ μπορείτε:

    • είτε να αφαιρέσετε κάποιο από τα προϊόντα
    • είτε να προχωρήσετε στην αγορά αυτών
    • είτε να επιλέξετε αν διαθέτετε κωδικό έκπτωσης ή πόντους ανταμοιβής που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε
    • είτε αν θέλετε να εκτιμήσετε το κόστος αποστολής

    Αν επιλέξετε ΑΓΟΡΑ μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Επιλέγετε είτε να προχωρήσετε την παραγγελία σας με τη δημιουργία λογαριασμού, (με τον οποίο θα μπορείτε να ψωνίζετε ταχύτερα, να ενημερώνεστε για την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας σας και να παρακολουθείτε τις παλαιότερες παραγγελίες) είτε να προχωρήσετε την παραγγελία σας με την επιλογή αγορά ως επισκέπτης.

    • Συμπληρώνετε τη φόρμα με τα προσωπικά σας στοιχεία
    • Συμπληρώνετε τη φόρμα με τα στοιχεία του παραλήπτη
    • Ενημερώνετε για την ημερομηνία της παράδοσης
    • Επιλέγετε την περιφέρεια παράδοσης σύμφωνα με την διεύθυνση του παραλήπτη
    • Προσθέτετε κάποιο σχόλιο (προαιρετικά)
    • Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί και αν υπάρχει κουπόνι προσθέτετε τον κωδικό του
    • Ελέγχετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας

    Η παραγγελία σας είναι έτοιμη για εκτέλεση.Για αποστολή λουλουδιών εκτός Αττικής:

    • Επιλέγεται στο αρχικό μενού την καρτέλα Προϊόντα
    • Επιλέγεται Αποστολή λουλουδιών εκτός Αττικής
    • Επιλέγετε το καλάθι που βρίσκεται στο δεξί επάνω μέρος της οθόνης
    • Επιλέγετε είτε να δείτε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει (ΚΑΛΑΘΙ)  είτε κατευθείαν την αγορά τους (ΑΓΟΡΑ)

    Αν επιλέξετε ΚΑΛΑΘΙ μπορείτε:

    • είτε να αφαιρέσετε κάποιο από τα προϊόντα
    • είτε να προχωρήσετε στην αγορά αυτών
    • είτε να επιλέξετε αν διαθέτετε κωδικό έκπτωσης ή πόντους ανταμοιβής που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε
    • είτε αν θέλετε να εκτιμήσετε το κόστος αποστολής

    Αν επιλέξετε ΑΓΟΡΑ μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Επιλέγετε είτε να προχωρήσετε την παραγγελία σας με τη δημιουργία λογαριασμού, (με τον οποίο θα μπορείτε να ψωνίζετε ταχύτερα, να ενημερώνεστε για την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας σας και να παρακολουθείτε τις παλαιότερες παραγγελίες) είτε να προχωρήσετε την παραγγελία σας με την επιλογή αγορά ως επισκέπτης.

    • Συμπληρώνεται τη φόρμα με τα προσωπικά σας στοιχεία
    • Συμπληρώνεται τη φόρμα με τα στοιχεία του παραλήπτη
    • Ενημερώνετε  για την ημερομηνία της παράδοσης
    • Επιλέγετε την περιφέρεια παράδοσης σύμφωνα με την διεύθυνση του παραλήπτη
    • Προσθέτετε κάποιο σχόλιο (προαιρετικά)
    • Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί και αν υπάρχει κουπόνι προσθέτετε τον κωδικό του
    • Ελέγχετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας

    Η παραγγελία σας είναι έτοιμη για εκτέλεση.

  • Υπάρχουν μεταφορικά;


    Δωρεάν αποστολή λουλουδιών για online παραγγελίες από 50€

    Δωρεάν αποστολή λουλουδιών σε όλη την Αθήνα
    - Περιφέρεια Πειραιά [Αμφιάλη, Δάφνη, Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Κορυδαλλός, Πασαλιμάνι, Πειραιάς , Πέραμα, Ταμπούρα, Χαϊδάρι] - Μεταφορικά  10 €
    - Μεσόγεια [Παιανία, Σπάτα, Μαρκόπουλο, Κορωπί] - Μεταφορικά 10 €
    - Νότια προάστια [Βάρη, Βάρκιζα, Βούλα, Βουλιαγμένη, Γλυφάδα, Ελληνικό, Καβούρι] - Μεταφορικά 10€

    Δωρεάν αποστολή λουλουδιών σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας (εκτός νομού Αττικής).
    Αφορά τα προϊόντα: κατάλογος για αποστολή εκτός Αττικής
    Ισχύει μόνο για μεγάλες  πόλεις. Εκτός μεγάλων πόλεων επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας για να σας ενημερώσουμε εάν μπορεί να γίνει η αποστολή και το κόστος των μεταφορικών.
    Δωρεάν αποστολή λουλουδιών στο εξωτερικό σε συνεργασία με το παγκόσμιο δίκτυο της Interflora.

  • Οι τιμές των προϊόντων περιλαμβάνουν ΦΠΑ;

    Οι τιμές όλων των προϊόντων μας στην ηλεκτρονική μας ιστοσελίδα συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.

  • Μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο για την αγορά μου;


    Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου και ταχυδρομική αποστολή στον χώρο σας.

  • Πότε μπορεί να γίνει η παράδοση;

    Η παράδοση μπορεί να γίνει είτε αυθημερόν, είτε οποιαδήποτε άλλη ημέρα επιθυμεί  ο πελάτης, αφού πρώτα επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη.

  • Επικοινωνείτε με τον παραλήπτη πριν από την παράδοση;

    Επικοινωνούμε με τον παραλήπτη ώστε να ενημερωθεί για την ώρα παράδοσης, εκτός από κάποιες ειδικές περιπτώσεις όπως παράδοση σε μαιευτήρια και νοσοκομεία. Σε περίπτωση που επιλέξετε να μην ενημερωθεί ο παραλήπτης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμος να παραλάβει, η αποστολή μπορεί να εκτελεστεί ξανά μόνο με επιπλέον χρέωση.

  • Αν ο παραλήπτης αρνηθεί να λάβει το δώρο του;

    Στην περίπτωση αυτή ενημερώνεται ο αποστολέας και συνεννοούμαστε μαζί του για την επόμενη μας ενέργεια.

  • Παραδίδετε σε εξωτερικό ή επαρχία;

    Ναι βεβαίως, σε συνεργασία με το παγκόσμιο δίκτυο της Interflora και σε συνεργασία με ανθοπωλεία της επαρχίας αντίστοιχα.

  • Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε;

    Υπάρχει δυνατότητα αποστολής SMS στον πελάτη.

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Βεβαίως μπορείτε να την ακυρώσετε σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

  • Είναι ασφαλή  τα προσωπικά μου δεδομένα;

    Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τηρεί όλους το κανονισμούς το GDPR και τα στοιχεία που μας δίνετε χρησιμοποιούνται μόνο για τις ανάγκες της παραγγελίας σας.

  • Αποκαλύπτονται τα προσωπικά μου στοιχεία στον παραλήπτη;


    Τα προσωπικά σας στοιχεία χρειάζονται για την επικοινωνία μας μαζί σας και μόνο.