Είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού για να γίνει μία παραγγελία;
Όχι δεν είναι απαραίτητο, καθώς μετά την επιλογή του προϊόντος που επιθυμείτε μπορείτε να επιλέξετε αγορά ως επισκέπτης.
Υπάρχουν μεταφορικά;
Για όλες τις online παραγγελίες με κόστος από 60€ και πάνω, τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
Για παραγγελίες κάτω από 60€:
- Αθήνα: Δωρεάν αποστολή λουλουδιών σε όλη την Αθήνα.
- Περιφέρεια Πειραιά (Αιγάλεω, Αμφιάλη, Δάφνη, Κερατσίνι, Κορυδαλλός, Πασαλιμάνι, Πειραιάς, Ταμπούρια, Νίκαια ): Μεταφορικά 10 €.
- Μεσόγεια (Παιανία, Παλλήνη, Γλυκά νερά): Μεταφορικά 10 €.
- Περιστέρι, Πετρούπολη, Χαϊδάρι, Φυλή : Μεταφορικά 10€
- Νότια προάστια (Βούλα, Γλυφάδα, Ελληνικό, Καλλιθέα, Ρέντης, Νέα Σμύρνη, Παλαιό Φάληρο, Άγιος Δημήτριος, Άλιμος, Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Δάφνη): Μεταφορικά 10 €.
- Ελλάδα εκτός νομού Αττικής: Δωρεάν αποστολή λουλουδιών σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Αφορά μόνο τα προϊόντα για αποστολή εκτός Αττικής.
Ισχύει μόνο για μεγάλες πόλεις. Εκτός μεγάλων πόλεων επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας για να σας ενημερώσουμε εάν μπορεί να γίνει η αποστολή και το κόστος των μεταφορικών. - Εξωτερικό: Δωρεάν αποστολή λουλουδιών στο εξωτερικό σε συνεργασία με το παγκόσμιο δίκτυο της Interflora. Αφορά τα προϊόντα για αποστολή στο εξωτερικό.
Οι τιμές των προϊόντων περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Οι τιμές όλων των προϊόντων μας στην ηλεκτρονική μας ιστοσελίδα συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.
Μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο για την αγορά μου;
Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου και ταχυδρομική αποστολή στον χώρο σας.
Πότε μπορεί να γίνει η παράδοση;
Η παράδοση μπορεί να γίνει είτε αυθημερόν, είτε οποιαδήποτε άλλη ημέρα επιθυμεί ο πελάτης, αφού πρώτα επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη.
Επικοινωνείτε με τον παραλήπτη πριν από την παράδοση;
Επικοινωνούμε με τον παραλήπτη ώστε να ενημερωθεί για την ώρα παράδοσης, εκτός από κάποιες ειδικές περιπτώσεις όπως παράδοση σε μαιευτήρια και νοσοκομεία. Σε περίπτωση που επιλέξετε να μην ενημερωθεί ο παραλήπτης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμος να παραλάβει, η αποστολή μπορεί να εκτελεστεί ξανά μόνο με επιπλέον χρέωση.
Αν ο παραλήπτης αρνηθεί να λάβει το δώρο του;
Στην περίπτωση αυτή ενημερώνεται ο αποστολέας και συνεννοούμαστε μαζί του για την επόμενη μας ενέργεια.
Παραδίδετε σε εξωτερικό ή επαρχία;
Βεβαίως, σε συνεργασία με το παγκόσμιο δίκτυο της Interflora και σε συνεργασία με ανθοπωλεία της επαρχίας αντίστοιχα.
Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε;
Μετά την παράδοση της παραγγελίας, ο πελάτης ενημερώνεται με email για την ημερομηνία και ώρα παράδοσης.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Βεβαίως μπορείτε να την ακυρώσετε σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τηρεί όλους τους κανονισμούς του GDPR και τα στοιχεία που μας δίνετε χρησιμοποιούνται μόνο για τις ανάγκες της παραγγελίας σας.
Αποκαλύπτονται τα προσωπικά μου στοιχεία στον παραλήπτη;
Τα προσωπικά σας στοιχεία χρειάζονται για την επικοινωνία μας μαζί σας και μόνο.